balon pneumatyczny

Reklama pneumatyczna to bardzo szeroka kategoria nośników, której sztandarowym reprezentantem jest balon pneumatyczny. Mamy tutaj do czynienia z doskonale widocznym, rzucającym się w oczy narzędziem reklamy, masowo wykorzystywanym podczas różnego rodzaju imprez, do oznaczania siedziby firmy czy promowania marki w atrakcyjnych lokalizacjach. Warto natomiast wiedzieć, że istnieje szereg alternatyw dla popularnych balonów pneumatycznych. Te najciekawsze propozycje omawiamy w naszym artykule.

Bramy pneumatyczne

Doskonale znamy je z transmisji różnego rodzaju imprez sportowych – takie bramy wykorzystuje się chociażby na starcie i mecie wyścigów kolarskich. Pełnią one nie tylko funkcję praktyczną, ale przede wszystkim reklamową, oferując sporą powierzchnię do zadrukowania elementami identyfikacji wizualnej marki.

Bramy pneumatyczne stanowią świetny wybór dla:

  • organizatorów eventów,
  • firm organizujących dni otwarte, pokazy czy imprezy plenerowe dla pracowników i kontrahentów,
  • firm uczestniczących w targach, które chcą w ten sposób uatrakcyjnić wygląd swojego stoiska i czytelnie je oznakować,
  • przedsiębiorstw szukających sposobu na ozdobienie wejścia do siedziby np. w dniu uroczystego otwarcia.

To oczywiście tylko przykładowe pomysły na wykorzystanie bram pneumatycznych w ramach działań promocyjnych na rzecz marki.

Słupy i worki pneumatyczne

Te nośniki reklamy idealnie nadają się do wyeksponowania wizerunku marki podczas wszelkiego rodzaju imprez plenerowych, ale też w pomieszczeniach zamkniętych. Zajmują mniej miejsca niż balon pneumatyczny, stąd można uznać, że są bardziej funkcjonalne – szczególnie wtedy, gdy organizator wydarzenia nie wyraża zgody na rozstawienie balonu lub po prostu dysponujemy ograniczoną powierzchnią.

Słupy i worki pneumatyczne przyciągają uwagę, prezentują się bardzo estetycznie, co ma pozytywny wpływ na uatrakcyjnienie i profesjonalizację wizerunku marki w oczach jej potencjalnych klientów.

Ekrany pneumatyczne

Jest to znakomity przykład uniwersalnego nośnika reklamy, który sprawdzi się w wielu sytuacjach: od imprez plenerowych, przez wydarzenia indoor (np. gale czy konferencje), aż po potrzebę oznakowania siedziby firmy czy jej stoiska na targach. Tego typu ekrany bywają również wykorzystywane w celu wyświetlania na nich filmów w kinach wakacyjnych czy materiałów promocyjnych podczas eventów na świeżym powietrzu.

Ekrany pneumatyczne znakomicie sprawdzają się w praktyce, ponieważ są lekkie, po złożeniu zajmują niewiele miejsca, bardzo łatwo i szybko się je rozstawia w docelowym miejscu (wystarczy kompresor i dostęp do prądu). Dzięki temu firma, która zainwestuje w taki nośnik, może go wykorzystywać na najróżniejsze sposoby, przez kilka lat, nie ponosząc dodatkowych kosztów związanych z zakupem np. bannerów.

Chwieje reklamowe

Zostały spopularyzowane przez organizatorów imprez sportowych, takich jak mecze piłki nożnej czy inne wydarzenia na świeżym powietrzu. Chwieje reklamowe mają tę przewagę nad innymi nośnikami reklamy, że budzą same pozytywne skojarzenia. Rewelacyjnie prezentują się na żywo, są doskonale widoczne, dzięki dynamicznym ruchom przyciągają wzrok – nie ma więc możliwości, aby uczestnicy wydarzenia nie zetknęli się z elementami identyfikacji wizualnej czy nazwą promowanej marki.

Można zatem wysnuć prosty wniosek: chwieje reklamowe, podobnie jak balon pneumatyczny, dają nam gwarancję widoczności, a jest to szalenie ważne podczas różnego rodzaju eventów na świeżym powietrzu, w których biorą udział setki czy tysiące osób.

Namioty pneumatyczne

Większość z nas miała okazję przebywać w takim namiocie np. podczas imprezy plenerowej, koncertu czy targów. Jest to bardzo atrakcyjny nośnik reklamy, który jednocześnie pełni funkcję praktyczną – namiot może przecież tworzyć stoisko firmy, można w nim umieścić punkt gastronomiczny, punkt pierwszej pomocy czy np. punkt informacyjny. Jest to przydatne, a wręcz konieczne, gdy organizujemy wydarzenie z udziałem dużej liczby osób.

Namioty pneumatyczne są oczywiście zabezpieczone na wypadek silnych podmuchów wiatru. Ich zaletą jest również to, że błyskawicznie się je rozkłada i składa, a przy tym zajmują mało miejsca i spokojnie mogą być przechowywane w firmowym magazynie.

Na koniec wspomnijmy jeszcze o tym, że istnieje możliwość zamówienia indywidualnej reklamy pneumatycznej o praktycznie dowolnym kształcie – na przykład nawiązującym do brand hero marki, jej kluczowego produktu czy tematyki danego wydarzenia. To daje bardzo szerokie pole do popisu w zakresie promowania przedsiębiorstwa czy to podczas eventów plenerowych, czy organizowanych w pomieszczeniach.

Balony pneumatyczne oraz inne dmuchane nośniki reklamy opisane w tym artykule zamówisz w Grupie Luxpol. To jeden z najbardziej renomowanych producentów reklam na polskim rynku, od 25 lat dostarczający wysokiej jakości rozwiązania na potrzeby kampanii indywidualnych oraz eventów.