Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Książka z rabatem 25% – użyj kuponu SiegamGwiazd podczas składania zamówienia!

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

„Na polskim rynku zdecydowanie brakuje książek podejmujących temat komunikacji wewnętrznej w życiu firm i managerów. Świetnie, że ktoś w końcu taką napisał i potraktował temat z bardzo praktycznej strony. Za szczególnie cenne uważam to, że oprócz wskazania narzędzi i praktycznych rad dotyczących ich stosowania, wiele miejsca poświęcono też emocjonalnym aspektom komunikacji w biznesie oraz powiązaniom komunikacji z kulturą firmy. Przykłady i antyprzykłady z realnego życia sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą ciekawością, odnajdując często własne doświadczenia. Według mnie to książka, którą powinien przeczytać każdy manager – nie tylko manager projektu.” // Iwona Kucharewicz, Randori

kupuję w ONEPRESS / EBookPoint

Oczami Czytelników

Obserwuję ostatnimi czasy, iż Onepress stara się stawiać na książki, które oprócz dawki wiedzy przekazują jeszcze więcej praktycznego jej zastosowania. Trudno bowiem znaleźć na rynku książki, które łączą praktykę z teorią. Katarzyna Żbikowska w komunikacji biznesowej kierownika projektu stawia przede wszystkim na to, by osoba, która przeczyta tą książkę mogła wiedzę stosować od razu. Korzystając ze swojej praktyki zawodowej pokazuje, jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań? Stara się wytłumaczyć zainteresowanym, w jaki sposób tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem? Przede wszystkim jednak pokazuje, jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać? Okazuje się, że zarządzanie zespołem ludzi może być efektywne i procentujące dla kierownika, który w większości przypadków myśli tylko o tym, by zadanie jak najszybciej zrealizować, wziąć kasę i rozpocząć kolejne. A przecież proces ten może być opłacalny w dalszej perspektywie. Ciekawa pozycja także pod względem edytorskim. // Tomasz AlbeckiKsiążki (nie) tylko z górnej półki

Szczegóły

Kto // Katarzyna Żbikowska // Grupa Helion // Onepress
Premiera // 22.03.2013
Format // papier // e-book

Mapy myśli w biznesie

Mapy myśli w biznesie

Książka z rabatem 25% – użyj kuponu SiegamGwiazd podczas składania zamówienia!

Mapy myśli w biznesie

„Dobrze zaprojektowana, przystępna, z przykładami i wskazówkami książka warta uwagi dla wszystkich, którzy szybko i efektywnie chcą się nauczyć tworzenia map myśli. Polecam tą i inne opracowania dot. map myśli, bo to naprawdę przydatna umiejętność w kontekście robienia notatek, które zapadają w pamięć”. // Maciej Chrzanowski (czytelnik Onepress)

kupuję w ONEPRESS / EBookPoint

Oczami Czytelników

„Ta książka to wędrówka po stronach kolorowych schematów pokazujących prostotę zapisu skomplikowanych planów. Mapy myśli są dla autorki świetnym narzędziem pracy, pomysłem na ciekawsze planowanie i organizowanie codzienności, sposobem na komunikację w pracy i po pracy. Sugeruje jak zrobić kolorową mapę spotkania biznesowego, plan trasy wycieczki w góry, plan dyskusji grupy dyskusyjnej albo mapę pakowania walizki przed wyjazdem na urlop. Autorka proponuje tyle zastosowań map, że można je wykorzystać już jako gotowe wzorce. Mamy biznesplan i wizualizację misji firmy, mapę planu rozwoju, rozmowy kwalifikacyjnej czy mapę zakupów. Jednak najważniejszym celem jest zastosowanie mind mappingu w komunikacji zespołu projektowego. Widać tu osobistą fascynację tą formą zapisu i pasję w stosowaniu koncepcji map myśli Pana Buzana.” // Elżbieta (czytelnik Onepress)

Szczegóły

Kto // Katarzyna Żbikowska // Grupa Helion // Onepress
Premiera // 22.03.2012
Format // papier // e-book