Kreatorka Uskrzydla

Kreatorka Uskrzydla

Kreatorka Uskrzydla

Kreatorki to nie tylko marzycielki i wizjonerki, ale przede wszystkim twórcze i zorganizowane realizatorki projektów rozwojowych. Nasza społeczność jest bardzo kreatywna! A Zespół redakcyjny magazynu to same Kreatorki… więc czujesz już co może być w środku? Autorskie teksty naszych Kreatorek, ilustracje i grafiki, a także materiały do Twojego samodzielnego rozwoju.

czytam na ISSUU

Opis projektu

E-magazyn Kreatorka Uskrzydla ukazywał się na przełomie 2015 / 2016 roku. Jego 9 wydań zebrało kilkutysięczną publiczność i stałe Czytelniczki. Zespół redakcyjny składał się z Managerki redakcji, Redaktorek Działów, Dyrektor Kreatywnej, Edytorki, a także Redaktor Naczelnej (ta ostatnia rola była moja :) Na stałe współpracowało z redakcją od kilku do kilkunastu Autorek, Producentek treści, zdjęć i ilustracji.

Szczegóły

Kto // Zespół Redakcyjny // Projekt Kreatorka
Termin realizacji // 03.2015 – 01.2016
Format // e-publikacja (free)

Kreatorka Jutra

Kreatorka Jutra

Kreatorka Jutra

Kreatorka Jutra to platforma zrzeszająca kilka tysięcy kobiet pragnących zaprojektować swoje życie. Idea społeczności Kreatorek narodziła się w styczniu 2015 roku, kiedy w moim kursie on-line wzięło udział 1200+ Kobiet. Wspólne wartości i marzenia zaowocowały uruchomieniem wielu inicjatyw dla kobiet, m.in. e-magazyn Kreatorka Uskrzydla, e-book 7 kroków do realizacji marzeńKawy Kreatorek (50+ spotkań w całej Polsce), Strefa Kreatorki (darmowe e-publikacje), Strefa Wiedzy (130+ artykułów specjalistycznych i relacji ze spotkań), a także grupa Kreatorki na FB, konkursy, wyzwania, webinary i wiele innych.

odwiedzam platformę

Oczami Kreatorek

Projekt Kreatorka pozwolił mi zatrzymać się na chwilę i odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie “po co” działam? I lepiej określić ważne dla mnie cele. // Justyna Kastyak // Uśmiech proszę! Fotografia 

Kreatorka to przede wszystkim platforma, dzięki której mogę podzielić się swoim problemem i wiem, że znajdę tam nie tylko wsparcie, ale i zrozumienie. A to z kolei pokazuje mi, że nie jestem sama z tymi problemami – że inni też miewają takie jak ja lub podobne. No i jest to nieoceniona skarbnica wiedzy i talentów, po które mogę sięgać. // Natalia Jadźka Klonowska // Jadźka rysuje

Katarzyna Żbikowska to kobieta, która potrafi łączyć ze sobą inne kobiety, jest inicjatorką i liderką społeczności Kreatorek. A wszystko zaczęło się od tego, że Kasia za darmo podzieliła się w internecie swoją wiedzą o kreowaniu jutra i oczarowała kobiecą społeczność swym profesjonalizmem oraz empatycznym podejściem. Oby takich kobiet było coraz więcej, które szerzą ideę współpracy i kreatywnego podejścia do życia! A magazyn… to jest MEEEGAAA!!! Jest na bardzo wysokim poziomie, bez budżetu, dając to, co macie: czas, energię, know how, inspiracje, pasje. To jest bardzo merytoryczny magazyn, a nie jakieś tam pisemko. WIELKIE GRATULACJE I UKŁONY!!! // Gabriela Kuca // Kobieca siła

Kasiu, dzięki Tobie i Kreatorce Jutra poznałam grono fantastycznych kobiet, które myślą podobnie, są kreatywne i otwarte na wiedzę i nowe pomysły. Kreatorka Jutra zrzesza kobiety, które chcą się rozwijać oraz dzielić swoją wiedzą. Tu możemy wszystkie się rozwijać, czerpać wiedzę i natchnienie od siebie nawzajem. Dziękuję Ci Kasiu, ze mogę być częścią Kreatorki Jutra. // Renata Wrona // RenataWrona.pl

Szczegóły

Kto // Katarzyna Żbikowska z zespołem Kreatorek-Wolontariuszek
Premiera // styczeń 2015
Inicjatywy // e-magazyn Kreatorka Uskrzydla // Kawy Kreatorek // e-kurs Kreatorka 2015 // e-kurs Kreatorka 2016 // e-book 7 kroków do realizacji marzeń // grupa Kreatorki (FB)

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

Książka z rabatem 25% – użyj kuponu SiegamGwiazd podczas składania zamówienia!

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu

„Na polskim rynku zdecydowanie brakuje książek podejmujących temat komunikacji wewnętrznej w życiu firm i managerów. Świetnie, że ktoś w końcu taką napisał i potraktował temat z bardzo praktycznej strony. Za szczególnie cenne uważam to, że oprócz wskazania narzędzi i praktycznych rad dotyczących ich stosowania, wiele miejsca poświęcono też emocjonalnym aspektom komunikacji w biznesie oraz powiązaniom komunikacji z kulturą firmy. Przykłady i antyprzykłady z realnego życia sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą ciekawością, odnajdując często własne doświadczenia. Według mnie to książka, którą powinien przeczytać każdy manager – nie tylko manager projektu.” // Iwona Kucharewicz, Randori

kupuję w ONEPRESS / EBookPoint

Oczami Czytelników

Obserwuję ostatnimi czasy, iż Onepress stara się stawiać na książki, które oprócz dawki wiedzy przekazują jeszcze więcej praktycznego jej zastosowania. Trudno bowiem znaleźć na rynku książki, które łączą praktykę z teorią. Katarzyna Żbikowska w komunikacji biznesowej kierownika projektu stawia przede wszystkim na to, by osoba, która przeczyta tą książkę mogła wiedzę stosować od razu. Korzystając ze swojej praktyki zawodowej pokazuje, jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań? Stara się wytłumaczyć zainteresowanym, w jaki sposób tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem? Przede wszystkim jednak pokazuje, jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać? Okazuje się, że zarządzanie zespołem ludzi może być efektywne i procentujące dla kierownika, który w większości przypadków myśli tylko o tym, by zadanie jak najszybciej zrealizować, wziąć kasę i rozpocząć kolejne. A przecież proces ten może być opłacalny w dalszej perspektywie. Ciekawa pozycja także pod względem edytorskim. // Tomasz AlbeckiKsiążki (nie) tylko z górnej półki

Szczegóły

Kto // Katarzyna Żbikowska // Grupa Helion // Onepress
Premiera // 22.03.2013
Format // papier // e-book

Mapy myśli w biznesie

Mapy myśli w biznesie

Książka z rabatem 25% – użyj kuponu SiegamGwiazd podczas składania zamówienia!

Mapy myśli w biznesie

„Dobrze zaprojektowana, przystępna, z przykładami i wskazówkami książka warta uwagi dla wszystkich, którzy szybko i efektywnie chcą się nauczyć tworzenia map myśli. Polecam tą i inne opracowania dot. map myśli, bo to naprawdę przydatna umiejętność w kontekście robienia notatek, które zapadają w pamięć”. // Maciej Chrzanowski (czytelnik Onepress)

kupuję w ONEPRESS / EBookPoint

Oczami Czytelników

„Ta książka to wędrówka po stronach kolorowych schematów pokazujących prostotę zapisu skomplikowanych planów. Mapy myśli są dla autorki świetnym narzędziem pracy, pomysłem na ciekawsze planowanie i organizowanie codzienności, sposobem na komunikację w pracy i po pracy. Sugeruje jak zrobić kolorową mapę spotkania biznesowego, plan trasy wycieczki w góry, plan dyskusji grupy dyskusyjnej albo mapę pakowania walizki przed wyjazdem na urlop. Autorka proponuje tyle zastosowań map, że można je wykorzystać już jako gotowe wzorce. Mamy biznesplan i wizualizację misji firmy, mapę planu rozwoju, rozmowy kwalifikacyjnej czy mapę zakupów. Jednak najważniejszym celem jest zastosowanie mind mappingu w komunikacji zespołu projektowego. Widać tu osobistą fascynację tą formą zapisu i pasję w stosowaniu koncepcji map myśli Pana Buzana.” // Elżbieta (czytelnik Onepress)

Szczegóły

Kto // Katarzyna Żbikowska // Grupa Helion // Onepress
Premiera // 22.03.2012
Format // papier // e-book