W dobie pracy zdalnej, szybkiego życia i ogromnej mobilności rośnie zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju wysyłki. Firmy kurierskie rywalizują o klientów wymyślając coraz to nowe rozwiązania, aby sprostać potrzebom wymagającego rynku. Przedsiębiorcy, którzy stanowią alternatywę dla Poczty Polskiej prześcigają się w tworzeniu konkretnej oferty, która wyróżni ich na tle konkurencji.
Od lat, liderem na rynku prywatnych firm kurierskich jest InPost. Firma z przytupem inaugurowała w kraju oferując nowatorskie rozwiązanie, polegające na stworzeniu rozbudowanej sieci paczkomatów. Paczkomaty bardzo szybko stały się popularne. Pewność dowozu, szybkość oraz bezpieczeństwo i niska cena sprawiły, że Polacy niezwykle chętnie korzystają z usług tego kuriera.
Tworząc i rozbudowując sieć paczkomatów, InPost nie osiadł na laurach i ciągle stara się poszerzać swoją ofertę. Rozwiązaniem kierowanym do przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem sklepów internetowych są przesyłki InPost dla ecommerce. Ułatwienia w nadawaniu takich przesyłek z pewnością przyciągną rzesze klientów prowadzących sklepy internetowe. Prezentacja oferty InPost skierowanej do ecommerce dostępna jest na ich stronie internetowej. Można tam przeczytać o wszystkich zaletach proponowanego rozwiązania. Wchodząc na stronę https://inpost.pl/biznes-i-e-commerce można poznać ceny oferowanych usług dedykowanych dla branży handlu internetowego. Jednak konkurencyjne ceny to nie wszystko. InPost wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów branżowych i oferuje odbiór większej ilości paczek bezpośrednio z siedziby firmy. Ponadto, przedsiębiorcy z branży ecommerce mogą liczyć na zintegrowany sklep, dzięki użyciu API InPostu na swojej stronie. Dodatkowo firma wprowadza system szybkich zwrotów, aby ułatwić klientom sklepów internetowych szybkie otrzymanie pieniędzy z ewentualnej reklamacji. Standardem jest już śledzenie przesyłki, które i w przypadku tej oferty jest oczywiście dostępne.
Przedsiębiorcy z branży handlu internetowego z pewnością ucieszą się, że InPost wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i dostosowuje swoją ofertę do ich potrzeb. W ostatnich latach można zaobserwować dynamiczny rozwój branży ecommerce. Zglobalizowany świat wymusza coraz szybsze i pewniejsze dostawy produktów na dalekie odległości. Długie oczekiwanie na paczkę to już dziś przeżytek i każda firma, która chce utrzymać się na rynku kurierskim musi mieć tego świadomość. Kluczowa jest zatem rozbudowana infrastruktura, ale także gotowość na zmiany i proponowanie klientom coraz to nowych, ciekawych rozwiązań.